** HOME **

12 november 2013

Goh.....bijna een jaar geleden zie ik net, dat ik in blogland was. Geen trouwe bezoeker ben ik dus..... sorry! Reden.... tja, druk met verhuizen geweest EMIGREREN zelfs !! Ik woon sinds april nu in Belgie, en dat bevalt prima. In Belgie net 2 verhuizingen achter de rug in zo'n korte tijd. Nu wonen we in een oud boerderijtje samen met dochter en man en kleinkind en 4 honden!! Druk, maar wel gezellig. De Brocante hobby staat even op NUL dwz ingepakt en opgeslagen in een stal. Mijn webwinkel www.minidreams.nl was ook even een stiefkindje, daar ben ik nu druk mee bezig om het weer actief te krijgen. Het boerderijtje waar we in wonen is 90 jaar oud en verwaarloosd...dus veel klussen..maar het wordt wel wat. Nou ik maak gelijk even een snelkoppeling, zodat ik het bloggen weer goed kan volgen. En ga mijn camera ook maar weer eens opzoeken. Groetjes allemaal van mij xxx Yvonne

11 opmerkingen:

  1. Nou dat vind ik leuk !!!..weer wat van jou te horen...wat leuk dat je in Belgie woont !!...nou ik hoop dat je af en toe weer eens gaat bloggen...liefs fijne week van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Ja zal vaker wat van mij laten horen ...en laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjee....bofferd....België.....een echt walhalla voor brocante liefhebbers.

    Leuk weer wat van je te lezen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je de tijd hebt gevonden om te vertellen hoe het gaat. Wat leuk een boerderijtje in België en je dochter met man en kind erbij, wat gezellig.
    Met de brocante zal het nu ook wel de hele goede kant op gaan, dat is er genoeg bij jou.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inmiddels voor de 3e keer verhuist........pufff dus nog steeds geen tijd om te bloggen in belgie...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha perfect..............zit weinig achter de computer........alles gaat nu via tablat.

    belgie is TOP..ook heb ik een fulltime job.....
    het bloggen komt niks van terecht.......neem het mij elke x weer voor om de draad weer op te pakken.
    toch maar eens doen...
    bedankt voor je bericht

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello there! Extremely good article! I’m a usual visitor to your blog. Keep up the fantastic work.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Everyone want to use problems free system and in this scenario your post is really informative and effective. This kind of awareness is very important for every computer user.

    BeantwoordenVerwijderen