** HOME **

04 september 2012

Ja ik ben er weer... Laat wel van mij afweten he. Lees regelmatig even bij. Wil graag op de hoogte blijven. Hier staat alles nog op zijn kop.... heel gezin in huis(tijdelijk). Leuk ! maar waar laat je het? Overal staat wat, veel speelgoed, kamer kwijt,vooral de rust is zoek...pufff Nog even... dan keert het gewone leven weer terug. Marktjes zijn nu gestopt...POPPENHUIZENHOBBY staat ook stil... Zelfs het bloggen wil niet meer lukken... Tja, wat moet ik nu vertellen geklaag ? daar zit niemand op te wachten. Leuke foto's? nee die heb ik nu ook niet... Vanaf 1 november...hang ik de vlag uit!!! Dan zijn OPA EN OMA weer alleen, dan kunnen we ons eigen dingetje weer doen. Tot november dan maar weer. Groetjes aan iedereen !

2 opmerkingen:

  1. ach soms heb je wel eens zo tijd dus wens ik je van deze kant maar heel veel rust toe ....en tot november ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,

    ik ben mevrouw Uschi en ik weens U en mooi dag!

    Ik oefene Nederlands en ik kunnen verstaan enigzins.....

    Alles Goede for U
    Uschi van: hutliebhaberin.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen