** HOME **

17 juli 2012

Ben er weer....

Hallo, Ja ik ben er nog... Alweer te druk om het dagelijkse "BLOG" leven op te pikken. Reden? ....tja probleempjes in de familie... haha, ik laat het even zo zoals het is.
In ieder geval....mijn huis staat op zijn kop! Wel veel op internet bezig site maken faceboekpagina's en forums maken. Alles in het teken van Minidreams. Op mijn site kun je er meer over lezen. Ook de Brocante marktjes staan stil....wat een SNERT weer is het weer!!!! Hoop dat ik langzaam de draad weer op kan pakken met Bloggen. En dat alles weer naar mijn wensen mag verlopen. Groetjes aan iedereen!!

1 opmerking:

  1. Bah vervelend....hopelijk niets ernstigs.....
    Maar gelijk heb je dan gaan andere dingen voor.

    Succes en tot weder ziens.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen