** HOME **

11 mei 2012

Wat houdt ons bezig ... ?

JAJA laat mij weer even zien en horen. Kom niet aan bloggen toe. Druk druk nog steeds...
Ook de vraag houdt ons bezig ...gaan we nu verkassen naar Belgie of niet...? Alles opzeggen hier en een nieuw leven beginnen in Belgie... De 2 webwinkels voortzetten daar...een baantje zoeken. En dat allemaal als je 60 en 55 jaar bent...hahaha Moet niet gekker worden he. Onze dochter gaat ook weer terug met haar gezin, vind het veels te leuk om in Belgie te wonen. Dus binnenkort gaat ze ook weer verhuizen. Dan is er nog een optie....met z'n alllllen in één groot huis...paarden van mijn dochter op het land. Kipjes achter in de tuin.... Tja, we dromen wat af hier... Wordt vervolgt

7 opmerkingen:

  1. Gewoon heerlijk door blijven dromen en wie weet gaan ze nog uitkomen ook.
    Lijkt mij ook best wel gezellig in Belgie wonen.

    Fijn weekend!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt allemaal erg spannend hoor....succes met het maken van de voor jullie goede keuze...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een moeilijke beslissing... je hart volgen of kiezen voor de zekerheid die je nu hebt.
    Kan me goed voorstellen dat het jullie enorm bezig houdt.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon doen!!!
    Wij hebben het 3.5 jaar geleden ook gedaan en geen minuut spijt van gehad .Wij kwamen uit Den haag dus midden in de drukte van alles .
    Nu wonen we in Limburg Belgie .....
    En we waren 60 toen we dat besluit namen ...
    Heerlijk ,heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via via kwam ik op je blog,
    60 jaar geleden hadden wij de keus om vanuit het drukke westen of naar Belgie of naar Groningen te verhuizen.
    Veel familie woont in het noorden dus onze keus was niet moeilijk. Maar soms vraag ik mij toch af hoe was het geweest als we in Belgie waren gaan wonen.
    Mijn advies? Volg je hart maakt niet uit hoe oud of jong je bent.
    groeten van Christien

    ik ga je volgen ben benieuwd wat het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja plannen zijn even op een laag pitje.

    2013 wordt misschien HET jaar.
    WORDT VERVOLGT!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Belgie is niet zaligmakend. Als Nederlander aan de grensstreek ben je een buitenlander die ze liever snel terug de grens over willen laten gaan!. Is natuurlijk niet overal, maar wij hebben al wat meegemaakt hier in de 12 jaar dat we er wonen.

    Dus,,,,goed nadenken en kijken waar je gaat wonen is ons advies.

    BeantwoordenVerwijderen