** HOME **

11 april 2012

Ben er weer....

Jaja, was een poosje van het bloggen af. Waarom? Tja, druk met van alles en nog wat. Las wel regelmatig de laatste berichtjes van jullie hoor. De paasdagen zijn weer voorbij, het mooie voorjaarsweer ook helaas.... Ook het blog is vernieuwd.... beetje vreemd zo. Verder heb ik niets te melden eigenlijk. En spring van de hak op de tak... zie ik nu... haha Nou ja, het is maar dat jullie weten dat ik er nog ben. De tijd voor antiekmarkten komen er weer aan en de voorbereidingen kunnen weer beginnen. Allemaal de groetjes van MIJ !
TE KOOP EVT

6 opmerkingen:

  1. Ach soms heb je dat gewoon ,even niet en komt dat wel weer terug ... gezellig dat je er weer bent ...de markten komen weer en is er weer meer inspiratie ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je blog zo !!...en leuk dat je erweer bent hoor...liefs fijne dag van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A ja , soms is er gewoon wat meer inspiratie dan anders. Joepie!!! De markten komen weer, ik hou daar zo van, lekker snuffelen tussen al die spulletjes.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat je er weer bent! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer wat van je te lezen.....het gaat je goed gelukkig....
    Lekker bezig....en je blog is mooi zo.....mooi beeld heb je ook in beeld gebracht ;)

    fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen