** HOME **

04 november 2011

Weer een nieuwe dame in mijn verzameling

Dit was echt een mazzeltje.
Ik stond zelf op een brocante markt.
En toennn.. zag ik dit mooie vrouwtje staan.



Ik heb iets met zulke beelden.
Je komt ze ook overal tegen hier.



Dit vrouwtje is van marmer niet zo groot, maar mooi sierlijk.
En voor 7euro-tjes liet ik haar natuurlijk niet achter op de markt.



Ben er blij mee.


````````````````````````````````````````````````````````````````````````
En voor de liefhebber heb ik deze lamp te koop met transformator.
Vraag er € 13,75 voor en de verzendkosten is € 6,75


Leuk met kerst... VERKOCHT


Bij interesse even mailen naar: y.ml@live.nl

4 opmerkingen:

  1. Vanmiddag was ik in een snuffelhal en ook daar zag ik zo'n beeldje staan. Inderdaad niet zo groot maar erg mooi. Heb het in m'n handen gehad maar niet meegenomen....waarom eigenlijk niet....geen idee...want ze zijn echt mooi.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi beeldje zeg en dat voor een koopje..
    beter kan niet!

    Liefs vnan Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi beeldje, groot gelijk dat je die hebt meegenomen!

    Geniet ervan,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen