** HOME **

02 november 2011

Beetje kleur in huis, na een drukke klusdag.

Hier hoef ik niets aan toe te voegen.
Foto's spreken voor zich. MOOI HE?

Uit de truckendoos.






We zijn druk bezig geweest.
"Klussen in huis"
Verver komt wat later, er zal eerst wat geschuurd moeten worden.
De meubels staan nu al op een andere plek.

Is nu al gezellig zo.....
Dus een mooi bloementje is ook op zijn plek.
Zoals ik al zei in mijn vorige post, wij hebben geen haast....
Elke dag een stukje komen we er ook.
Met kerst zijn we zeker klaar.....


Dit is de nieuwe (oude eethoek)deze wordt dus 9010 geverfd.
Het blad van de tafel houden we zoals het nu is, met putjes gaatjes en wat doorleefd.
Wel zo handig in gebruik, er komen vast meer putjes en gaatjes in ons kennende.

Nu ga ik even douchen, want ga luxe uit eten
 *** moet kunnen toch ? ***

Groetjes !!

3 opmerkingen:

  1. nou die truckendoos kan je die even sturen hahahah ...ja alles op ze tijd heb ook weken over de keuken gedaan ...komt helemaal goed .al ben ik wel benieuwt hoe je eethoek word.... eetsmakelijk zo mmm heerlijk ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet maar lekker van je diner en ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat worden...groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet maar lekker !! liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen