** HOME **

24 november 2011

100 dingen tegelijk doen....

Ja, ik ben zo'n type...
Doe altijd 100 dingen tegelijk.
Niets is af..... dit nog doen, dat nog doen...

( ff een tegeltje verzonnen )


Maak mij eigelijk niks uit, doe gewoon waar ik zin in heb.
Maar tochhhhh bij jullie ziet het er allemaal zo kant en klaar uit.
Zo lijkt het wel...... maar jullie zullen dat probleem vast ook wel hebben.

Zou best wel willen dat ik kon zeggen.
 ZO ALLES IS GEREED !!
Verlopig zit ik nu ff lekker te niksen, dat is ook wat doen toch?

Fijn weekend allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Hahahaha kan dat gevoel hoor , ben ook altijd met van alles bezig het ene is nog niet af of het andere staat al weer in de startblokken ...zou het een vrouwenkwaal zijn hahahah fijn weekend en even niksen tuurlijk is dat wat hahaha daar doe je je inspiratie op hahahaha lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste 2 weken hebben wij hier heel hard gewerkt wat allemaal gedaan moest worden en ik weet zeker dit weekend gaan de beentjes hoog en lekker op de bank. O nee vrijdagavond ga ik het adventstuk maken voor mijn ma eentje en voor mezelf dus weer een avond om....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zo'n soort gelijk probleem.....ik begin aan het een, is nog niet af en begin al aan het ander.......wil alles tegelijk doen, maar ja, dat gaat niet altijd zoals ik wil......
    Grrrrrr.......er zitten te weinig minuten in een uur, of ligt het aan mij.....hihihih.....
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo herkenbaar...
    Het een is nog niet klaar en de ideeën voor het volgende liggen al weer klaar.
    Warom duren werkdagen nou altijd langer dan vrije dagen...
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor mij herkenbaar! En juist al je zoveel wilt doen tegelijk dan gaat het allemaal langzamer volgens mij. Maar ja, doe er maar wat aan als je zo bruist van energie en nieuwe ideeën!
    Geniet nu eerst maar even van het niets doen!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen