** HOME **

30 oktober 2011

Morgen de grote start .... het interieur veranderen.

Ja Ja , eindelijk we gaan beginnen....heb mijn man zover gekregen.
Op het gemak hoor, wij gaan niet zo hard.
Morgen eerst een eethoek en hoektafel ophalen, is nu blank grenen maar wordt 9010 wit.
Dan de meubelen omzetten.
Veel decoratie uit de kamer verwijderen.



De vitrinekast wordt ook 9010 en de salontafel en de boekenkast.
Dan zijn de muren aan de beurt, die zijn nu bordeuxrood maar wordt bruin.
en de andere 2 muren creme / beige.
Dan nog....nieuwe vitrage inbitween bruine tint...



Spannend hoor zo'n nieuwe look.
Onze vloeren zijn heel donker, dat blijft zo net als onze leren banken.

Dus ga deze week nog veel bij jullie loeren.....
Ondanks dat ik zo veel leuke voorbeelden bij jullie zie, heb ik nog geen idee hoe het hier zal staan.
Van donker naar heel licht....zal best wennen zijn.

9 opmerkingen:

  1. Succes met schilderen.....wel een werk hoor!!...liefs fijne week...van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil je even heel veel virtule inspiratie en energie sturen om je huis tot je Thuis te maken, Klus ze....

    Jeanette...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel klus-succes!!

    Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Het word vast heel mooi!

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh spannend allemaal, het zal ongetwijfeld heel mooi worden.

    Wens je veel sterkte met het schilderen toch altijd een hele klus, en ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Fijne week,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dat wordt vast geweldig mooi. leuk om te zien hoe je je eigen meubels met een verfje een heel nieuw leven kan geven..succes
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en spannend om aan te beginnen!
    Het zal vast erg mooi worden.
    Veel plezier, ik ben benieuwd naar het resultaat!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke plannen allemaal, ik zie het al helemaal voor me zo alles bij elkaar.
    Succes en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het resultaat zal wel prachtig worden, veel succes groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat spannend allemaal, ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen