** HOME **

20 oktober 2011

In de lappenmand...

Wat kan je je toch beroerd voelen.
Flinke keelontsteking en lamlendig zijn...
Ook probeer ik te stoppen met roken met medicijnen "Champix"
daar wordt je ook niet vrolijk van.
Nu al 10 dagen hoofdpijn van.....


Druk met minidreams bezig, maar dat wil niet vlotten, nog 1000 artikelen te gaan....
Dan nog met een groot project bezig (klant dan) een kasteel wordt miniatuur nagemaakt.
Dus een hoop gepuzzel en heel veel bestellen (en meedenken) voor de klant.

Wel heel erg leuk om te doen, ben best trots dat hij ons heeft gekozen om hieraan mee te werken.
Alles moet er piekfijn uit gaan zien.
Later zal ik hier een foto reportage van maken.

Dat is dus de reden dat er geen nieuwtjes of posten komen van mijn kant.
Lees wel ff elke dag hoor bij jullie.WIL BIJBLIJVEN !

Groetjes maar weer.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie uit zijn gekozen wat en eer maar zeker verdient hoor ...hoop dat je snel opknapt ...doe rustig aan pas goed opjezelf ...ben benieuwt naar de foto's ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap meis...wat naar nou !! liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens je veel beterschap! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap en wat leuk van het project.
    Succes daarmee!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je veel beterschap en....even niet denken aan al die verplichtingen. Eerst opknappen en dan voel je je weer fit voor al die taken.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh bah zeg......niets aan ziek zijn.
    Wat knap dat je bezig bent te stoppen met roken...houd moed hoor, houd vol.....
    En wat leuk zo'n grote opdracht...ben benieuwd.
    Veel beterschap.
    Rustig aan.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel beterschap.....en succes met je opdracht.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterscahp maar.....ook sterkte met het stoppen van roken ja ja ik weet er alles van.....zo moeilijk..
    Ik heb geen medicijnen gebruikt had al van vele gehoord van de vervelenden bijwerkingen ik heb lasertherapie gehad ben er nu anderhalf jaar van af.
    Veel succes hoor..

    BeantwoordenVerwijderen