** HOME **

11 september 2011

Zomaar een zondagse krabbel

Tja, even een krabbeltje tussendoor.
Eigenlijk niks te melden.
Het is hier een echte zondag vandaag.....



Saai dus...
Onze kleindochter Jaydee is 2 dagen bij ons geweest, natuuurlijk heel leuk zo'n 2 jarige peuter, maar helaas het kind was verkouden."neusie bahhh oma ! "dus hele dag poetsen.

Nu zijn wij aan de beurt, opa is doodziek die heeft het goed te pakken en lig op bed zielig te doen haha.
Oma heeft meer weerstand die huppelt nog wel wat rond.

Wat doe je op zo'n dag, niks eigenlijk ... de energie ontbreekt.
Beetje plannen maken... wat wil en ga ik nog veranderen ....?
Natuurlijk hoort er bij een berichtje ook een fototje.
Deze vind ik wel gepast..(moet stiekem denken aan de kerst)
Dus wil mijn huis gezelliger gaan maken...(toch nog wit ipv bruin?)
Wacht nog even tot opa beter is met mijn nieuwe plannen te melden, dat is veiliger... haha

Mocht er interesse zijn voor wijwatervaatjes? en staan er veel op mijn site....
Link :   http://banysbrocante.marktplaza.nl/

Verder wens ik iedereen een fijne zondag.

2 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte daar .... hahahah gelijk heb je wachte tot het moment ervoor is wens je veel geluk ....lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och het is toch wat, echt een ziekenboeg dus bij je thuis. Hoop dat het kleine meisje en uiteraard ook je man snel weer op zullen knappen. Dan kan je op je gemak je plannetjes bespreken, hihi. Ben benieuwd wat het gaat worden.

    In ieder geval een fijne week gewenst,

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen