** HOME **

26 augustus 2011

Lees gewoon gezellig alles elke dag mee hoor...

Gewoon te druk om creatief te zijn, thuis bedoel ik dan...
We hebben veel marktjes gedaan, wilde gewoon alles uitproberen...

Middelburg gedaan, Gouda gedaan Delft en Schiedam.
Alles even leuk om te doen.
ALLEEN HET WEER......

NUUU hebben we het gehad, zijn bekaf.
Teveel van het goede geweest.
Vakantie is bijna voorbij voor iedereen.

Ik hou me nu bezig met mijn 2 sites...oeps! dat heb ik vaker gezegt geloof ik..
Alleen Delft op donderdag nog even voor vast tot Oktober !
Maarrrr op woensdag in Gouda is ook wel ergggggg leuk.




We zien welllll...

2 opmerkingen:

  1. Geniet van een verdiend heerlijk rustig weekend...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne,

    Zo te lezen hebben jullie veel leuke uitstapjes gemaakt. Zelf had ik ook graag nog naar Gouda willen gaan, maar daar is jammergenoeg niets van terecht gekomen.

    Een fijne avond,

    Lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen