** HOME **

26 juli 2011

Weer wat leuks gevonden...

Helaas zitten wij aan de Senseo Extra Dark.(zie mijn vorige postjes)
Nu zag ik deze mooie 6 porseleinen ESPRESSO kopjes met schotel.
Zijn ze niet lief.... van Hutschenreuther porselein.
Eindelijk een schoteltje waar wat op kan liggen.... haha
Nieuw in de doos nog.

Kon ze dus niet laten liggen.
Hutscheuther heeft echt een mooie sierlijke lijn, alles is heel fijntjes.
VERKOCHT

Ik heb er ook nog 3 oude kandelaars van.

Ze gaan de verkoop in, maar als ik ermee blijf zitten, vind ik dat helemaaaaal niet erg.
Want manlief zou zo graag een echte espresso-machine willen.
Onbetaalbaar vind ik, dus neemt hij er maar een paar in Portugal of Italie.
Ooit in onze rijke dagen... dan komen deze kopjes nog wel van pas.
Dan gaan we chique doen.

Wat ik ook nog vond ... dit leuke oliekarafje van "Jamie Oliver "wist niet dat hij ook een keukenlijn had.
Misschien zijn er liefhebbers voor, anders hou ik hem ook zelf.... oliekarafje nr 6 haha.
Waar laat ik het toch allemaaaaaaaaal. VERKOCHT

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kopjes.
    Ik giet mijn koffie altijd met de hand op dus ook hier geen espresso.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kopjes zeg..wat een apart model.
    Ook hier wordt er Senseo gedronken,..Mocca..

    groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een aparte kopjes! En ook een leuk blog heb je.Ik ga eensop je winkeltje kijken. Heb je misschien nog mooie oude doosjes?

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt stijlvol je kopjes........
    en wat een lief klein karafje.

    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen