** HOME **

05 juli 2011

Spaarzaam type.....

Ja  al 35 jaar spaar ik de DE punten.
Nu een paar jaar niks besteld, het kwam er niet van....

Dus even naar de DE winkel in Rotterdam.....
Kijk eens! hoeveel ik had gespaard....
18 DE kopjes en een DE roomstel en een DE thermoskom voor als ik naar de "antiekmarkt" ga.
2 Gezelligge kommen voor wat zoutjes of koekjes....




Net nu ik wou stoppen met sparen, ook weer zo'n gedoe altijd, schaar zoeken die je niet snel kan vinden....Krijg je nog zo'n gezellig spaarblik cadeau ook!

Tja, dan maar weer doorsparen...voor nog zo'n thermoskom 2 is wel handig, we gaan toch met z'n 2en.

Dus blijven sparen ....het loont de moeite!
Anders ... is er hier nog ÉÉN.

Zo dit was de reclame van de dag..

"SENSEO EXTRA DARK !"

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb ik ook nog ergens spaarpunten liggen......en net als bij jou komt het er maar niet van.......ga toch eens tellen en kijken wat ik al bij elkaar gespaard heb....
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ook ik heb een heel oud DE blik vol met punten. Eigenlijk ben ik gewoon te lui om al die punten uit te tellen.
    Ik denk dat ik ze bewaar voor als mijn dochter en haar vriend een huisje hebben.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmm dit ruikt naar koffie! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes, ik heb volgens mij ook nog een blikje met punten staan! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen