** HOME **

30 juli 2011

Kofferbak verkoop in Hoek van Holland


Ja, het is weer de laatste zondag van de maand,
dus weer een kofferbakverkoop in Hoek van Holland.
Morgen ga ik weer opruiming houden daar.
Het wordt goed weer, en we zijn weer lekker buiten.

Op Marktplaza heb ik al wat artikelen AFGEPRIJST.

Vandaag stond ik op een markt in Overschie (bij Rotterdam)
Na morgen, hou ik me alleen nog maar bezig met de antiekmarkt in Delft,

Alle spullen zijn nu goed uitgezocht en gesorteerd.
SCHOON SCHIP maken......noemen we dat toch....

3 opmerkingen:

  1. Hoop dat je lekker verkoopt......de weergoden werken mee, dus dat gaat vast lukken.
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De weerberichten geven mooi weer aan voor de komende week en voor schoon schip te maken, zal dat zeker mee helpen.
    Wanneer is de antiek markt in Delft?

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou het was mooi weer .
    Lekker veel rommeltjes verkocht.
    Dus opgeruimd!

    Het was ontzettend druk !
    We waren om 8 uur de laatste die nog plek hadden.

    volgende maand weer !

    BeantwoordenVerwijderen