** HOME **

09 juni 2011

Wat mij bezig houd.... een poppenhuis

Ja ja, na 5 jaar poppenhuisspul verkopen via http://www.minidreams.nl/ zou ik toch ook wel eens iets moois willen maken.
Geheel naar eigen ontwerp.
Geen recht toe recht aan huis, ook niet zo'n grote (sta in de weg ding)
Ook geen Victoriaanse stijl, nee gewoon 1 van deze tijd.
Een gezellig landelijk huisje, zeg maar in onze BLOG stijl haha,

Manlief wil er 1 voor mij bouwen en zagen.
Zegt hij... zet het maar op tekening, dan maak ik het wel.
Das simpel gezegt, maar hoe doe ik dat ?

Wil geen rechte vierkante kamertjes, moeten wel gezellige hoekjes komen en leuke trapjes.
4 kamerwoning met leefkeuken natuurlijk, daar gaat het allemaal toch gebeuren.

Nou jullie begrijpen het denk ik wel. Dat wordt tekenen en meten.
Er is genoeg inspiratie op te doen op veel mooie blogs.

2 opmerkingen:

  1. ik ben benieuwd naar je poppenhuis! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me zo leuk....ben echt benieuwd hoe je nieuwe huis er uit gaat zien. Komen er ook balken plafonds in???
    Ik zie het wel....heel veel plezier gewenst.
    Fijne dag,

    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen