** HOME **

06 juni 2011

Nieuwe site en heel VEEL nieuwe spulletjes

Om te beginnen ben ik met een nieuwe webwinkel bezig.
Marktplaats is dan wel de grootste, maar niet de leukste verkoopsite.
Marktplaza is prettiger om mee te werken, netter en overzichtelijker.

Hier is de link van de site:
http://banysbrocante.marktplaza.nl/
Er komt nog veel meer op te staan.

Afgelopen weekend zijn we weer veel markten afgeweest.
Wat is dat toch een leuk tijdverdrijf....kan er uren zoet mee zijn.
Ook mijn man doet het graag en zoekt net zo hard mee.
We voelen ons net Stiefbeen en Zoon. "we zijn altijd aan het sjouwen"




Binnenkort gaat hij de (oude) meubeltjes oppimpen.
En misschien ooit .... voor mij een Zaans poppenhuisje.
Maar ja... het werk gaat voor, dan ben ik aan de beurt.
Net een zaagtafel gekocht, dus hij kan aan de slag.

Hier 2 overzicht foto's van het aangeschafte spul.
Heel veel wijwaterbakjes...en nog veel meer !
Nou ik ga weer even verder.

4 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes...ga is even in je winkel koekeloeren....fijne week liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de nieuwe webwinkel ziet er mooi uit Yvonne!
    wij hebben op marktplaza ook een webwinkel gehad, maar mijn zus kon elke keer niet inloggen, dus nu maar weer op mp (maar je hebt gelijk, soms word je er simpel van zoveel gezeur)
    succes gewenst op marktplaza
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne,
    Wat leuk !!! ook op Marktplaza.
    Ziet er mooi uit je nieuwe webwinkel,maar ik kan je mischien één Tip geven,zet er niet Bieden bij dat werkt niet op Marktplaza daar willen de klanten liever een prijs erbij en zo af en toe kun je een prijsvoorstel week of maand doen dat werkt dan weer wel.
    Mischien heb je iets aan de Tip.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er geweldig uit !! Ik ga even snuffelen op je nieuwe website ;)
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen