juni 27, 2011

Libelle van 22 juni 1957

Leuk om terug te zien, deze oude Libelle en nog wel uit mijn geboortejaar 1957.
Zo heb ik er zelfs nog 1 van mijn geboorteweek.


De tips zijn zo leuk en de recepten ook de meubels,
zoals de stoelen die mijn ouders toen ook hadden echt HIP voor die tijd.
2 Kanten te gebruiken ene kant grijs andere kant rood.
Zo'n lekker ruw stofje gecombineerd met een Jabo tapijt en de zwarte kolenkachel, waar ik nu nog een litteken van heb.  Je moet het wel zoeken hoor......maar ik weet hem nog te vinden.


Achhh waar blijft de tijd........zucht....


Ik heb veel van  die boekjes, zal nog eens zo'n serie laten zien.







Fijne dag allemaal!

7 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Wat een leuke tips!! Hahaha, geweldig die oude boekjes.

Groetjes, Collie

Bianca zei

Die heerlijke goede oude tijd......
Toen kon je nog een touwtje uit je brievenbus hangen.....mijn oma had dat altijd.....
Oma is er nog ( 90 jr ) maar het touwtje heeft plaatsgemaakt voor een dievenklauw !!!:(
Gelukkig hebben we de herinneringen nog....
Groetjes Bianca

Het Hoogerhuys zei

Geweldig, dit is echt ver voor mijn tijd, maar wat is het leuk en die tips, ik ga ze onthouden, zeker die met de nagellak!
Fijne avond, groetjes Sandra

De Ruijsbroekjes zei

Najaaa wat een goeie tips zeg! Geweldig hè ! Ben je nog naar De kofferbak eek op in Hoek van Holland geweest ?

Madelief zei

Hoi Yvonne,

Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! Leuk om van die oude libelle's te hebben. Wat ziet het er tegenwoordig anders uit :-)!

Een gezellige avond,

Madelief

little sweet things zei

Ik heb er ook een paar uit die tijd. ooit eens gekocht om er plaatjes voor een scrapalbum uit te knippen uiteindelijk heb ik dat toch niet gedaan omdat ik het zonde vond om er in te gaan knippen.
Maar wat een super tips,haha.

Groetjes, Sas

@nne zei

heerlijk genieten die oude tijdschriften! liefs, @nne