** HOME **

15 juni 2011

Ik heb er één !! Een poppenhuis in renovatie !!



En wat voor één haha.
Niet wat ik echt wilde. zie link
Nee, deze is recht en hoekig en modern zonder leuke hoekjes. Hij is ook giga groot!
Maar het was zo'n koopje € 25,00 tjes maar + wat oude meubeltjes erbij.
Ook nog eens een paar straten verder.
Daar zeg je dan geen nee tegen .....

http://barnysbrocanteverzamelsite.blogspot.com/2011/06/wat-mij-bezig-houd-een-poppenhuis.html
Link

De man had hem zelf gemaakt voor zijn kleinkinderen, niks geen bouwpakket dus. Arme opa de kids wilde er niet meer mee spelen.
Nou dit grote kind gaat hem opknappen en is er uren zoet mee.

Veel heb ik al gesloopt, het is nu in de renovatie.
Af en toe zal ik eens een UPDATE geven over de bouw, want de winkel * Barnys Brocante * komt er ook in.

1 opmerking:

  1. Misschien leuk voor je om te weten dat Carla ook net is begonnen aan de verbouwing/renovatie van haar poppenhuis.
    Zelf heb ik er niets mee maar wel erg leuk om te volgen.
    Dus...kijk maar wat je er mee doet...ik zal de link hieronder plaatsen.
    http://carmeycreations.blogspot.com/

    Lieve groetjes,
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen