** HOME **

20 maart 2011

Wat kan een mens het toch druk hebben....





Net de ronovatie/verbouwing achter de rug en het volgende karwei moet al weer gedaan worden.
De site Minidreams moet nodig aangevuld worden.
Onze Nederlandse leveransier is er mee gestopt.
Nu komen de artikelen uit Engeland.
Dus ruim 3000 nieuwe artikelen invoeren op de site.
Tja, ik bent er wel even zoet mee......

Als deze site klaar is staat het volgende karwei al te wachten.
Barnys Brocante weer aanvullen ik heb veel nieuw spul wat nog op de foto moet.

Zo ben je toch lekker de hele dag bezig.... het woord verveling ken ik niet haha.
Het blijft leuk om te doen.

Ga nu snel verder, want de winkel moet dinsdag weer open zijn.

Fijne week allemaal!!

6 opmerkingen:

  1. Ik vergis me altijd als ik de poppenhuisspullen zie, maar wat zijn ze weer leuk, je bent er wel heel druk mee.
    Veel succes deze week.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier ermee.

    fijne lentedag
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen,
    Wat een leuke blog zeg. Ik ben net volger geworden. Zou ik in je "mijn lijst met blogs" mogen staan met mijn blog? http://boekenstek.blogspot.com/ Uiteraard voeg ik je dan toe in mijn bloglist.
    Ik hoor het graag. Groeten, Pleun

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet je ook nog een beetje van de eerste lentedag.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig heb je er een heerlijk zonnetje bij...
    Dan gaat alles ineens zo super vlug....;0)
    Fijne zonnige dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfhoeee...succes!

    Geniet van de zonnige lente!

    Fijne week,
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen