** HOME **

13 maart 2011

Te moe....


Ja het zware werk zit erop!!
Dwz... de rottige karweitjes zijn gedaan.
Muren houtwerk en de vloeren zijn netjes.
Morgen ga ik soppen en uitpakken en de boel decoreren.

Komende week ff planten kopen en wat bloemen.
Ik heb nu niets staan en dat mis je natuurlijk erg (KALE BOEL ZO)

Al met al is het erg tegen gevallen zo'n renovatie......
Tja, we worden ook een dagje ouder..... ben wel 2 kilo afgevallen, door al dat sporten in huis de hele dag.
Maar nu zijn we BEKAF!! Alles aan het arme lijf doet ook ...... zeer.

Foto's volgen nog, want de lader van de camera zit nog ergens in een doos, maar welke doos??
Ik wens iedereen nog een fijne zondag, doe net als ik ff helemaal niets.

5 opmerkingen:

  1. Ik moet nog een klein klusje doen, foto's bewerken, plaatsen in de winkel en dan doe ik lekker niets... Had het eigenlijk vanochtend willen doen, maar een verjaardag verschuift de boel een beetje.

    Groetjes, Collie

    P.S. rust lekker uit, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja soms zit het mee en soms....als je er later maar weer blij mee bent dan heb je al het werk er wel voor over!!
    Geniet nog van je zondag!!


    Groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is goed rusten, na zo'n flink karwei!

    Maar het gaat de goede kant weer op! lekker opnieuw inrichten en decoreren! Dat zijn de leuke dingen!

    Fijne week, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker uitrusten en die lader komt vanzelf weer boven water drijven.
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen