** HOME **

22 februari 2011

GIVE AWAY !!!



Ja eindelijk !!
1 Give Away ga ik weggeven.

Een leuk houten naaikistje met inzetbakje.
Met wat lieve lapjes garen en knoopjes daar is vast iets leuks van te maken.

Januari bestond BARNYS BROCANTE BLOG 1 jaar.
De(ruim)100 volgers hebben zich aangemeld.
Leuk hoor al die volgers BEDANKT!!

Bij 150 komt de volgende Give Away er weer aan.
Tegen die tijd zijn mijn spullen hoop ik uitgepakt.
Komend weekend eerst de vloeren leggen. pufffff

Wat moet je voor de Give Away doen?
Het zou leuk zijn als je de foto op je blog zet incl link van mijn site.
En een berichtje onder deze post, anders weet ik niet wie er meedoet.

1 April maak ik de winnaar bekend.
Ben benieuwd wie er mee gaan doen.

http://barnysbrocante.come2me.nl/

16 opmerkingen:

  1. Wat een lief gebaar van je...
    Prachtige give-away
    Nog van harte met je 1-jarig bestaan. Hopelijk mogen er vele jaren volgen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat ziet er leuk uit.
    Doe graag mee hoor.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukkie.......doe graag mee....lief sterkte met je vloer......Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oo leuk zeg..ik doe mee hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige give-away
    Ik doe graag mee
    Nog van harte met je 1-jarig bestaan.

    Groetjes Riekie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje yvonne, ik doe graag mee met je give away.
    Zal nog even een linkje plaatsen.
    Nu op naar de 150 zal ik maar zeggen.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé leuk deze give-away,het was me ontgaan maar ik ga je linken en natuurlijk doe ik graag mee.

    groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. doe ook graag mee hoor, leuk!!!

    Groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je volger op mijn blog geworden bent, gezellig, kwam hier even een kijkje nemen en val met de neus in de boter.Ik doe natuurlijk mee en zet een link op mijn blog.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hehe gelukkig toch nog animo voor.
    Het is nog even simpel mijn.give away.

    Maar wel een leuke toch..??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ikke ook...ikke ook....tuurlijk wil ik meedoen...zo'n leuke give away.....
    Lieve groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi
    Ik kom hier via eefie,en val met mijn neus in de boter want ik zie een give away en miniaturen....helemaal goed!!!
    Ik doe uiteraard mee,ga je volgen,zet een link neer bij mij...helemaal leuk!!
    heel veel plezier met je give away!!!!

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel plezier met je give-away . Hij is heel apart. Ik zou ook graag mee doen met je give-away.
    Ik word je volger en ik zet je give-away op mijn blog.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi ik doe graag mee ,wat een prachtig doosje
    en een hele leuke blog, die ik zeker meer ga bekijken gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. very nice gifts, I hope for the best :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel graag ding ik (op de valreep) mee naar je give-away. Je blog is heel leuk, dus ik word direct volger.
    Groetjes,
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen