** HOME **

24 januari 2011

zomaar een berichtje.....

Hallo allemaal.
Hier een berichtje van mij.
Nog steeds zonder fototje....dat gaat niet via de mobiel.


Elke dag neus ik even via mijn mobiel naar de geplaatste blogjes.
Wil natuurlijkkk wel bijblijven.
Nog 2 weken te gaan,dan eindelijk bevrijd van de wisselwoning.
Heb zo,n zin om het huis opnieuw in te gaan richten!!
Het schiet al op het tegelwerk is gedaan nu de keuken nog plaatsen en afwerken. Dan kunnem we gaan verven en behangen....

Groetjes allemaal.
Zie ook dat ik al 106 volgers heb.
Dus er komt een give away aan in febr

5 opmerkingen:

  1. hee.leuk even wat van je te horen. kan me voorstellen dat je zin hebt om te geen inrichten. en dan kunnen twee weken toch nog weer lang duren...
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet en sterkte met alles !!! liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een volger erbij hoor, ik ben benieuwd naar je nieuwe huis (ook ik ga verhuizen dit jaar, misschien doe ik nog inspiratie bij je op ;-)en ik houd je webwinkel in de gaten.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even volhouden dus. Maar dan kun je ook fijn beginnen met inrichten.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu kun je bijna op 2 handen gaan aftellen. Oh...wat zul je blij zijn als het zover is.
    Nog heeeeel even volhouden dus. Fijne avond, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen