** HOME **

02 januari 2011

BIJNA 100 VOLGERS !!!

Nog 1 en dan 100 volgers.
Het stond even stil bij mij, maaar nu toch bijna 100 !!




Leuk en trots natuurlijk...
Ook uit Spanje Australie Amerika en Zweden...

Ik had bij 50 volgers een GIVE AWAY, maar bij 100 wil ik natuurlijk ook een GIVE AWAY.

Klein probleempje nu... alles zit ingepakt.
Februari bestaat mijn blog 1 jaar ook een lustrum.
Dan pak ik uit hoor, met 2 mooie GIVE AWAYS
Wat dat is, is nog even een verrassing.



Morgen zet ik mijn verrassings GIVE AWAY op mijn blog.
Dan kunnen jullie allenmaal meedoen......

Ik moet het morgen wel bekend maken, want 1 dag later zit ik in een ander huis ( zonder internetverbinding als het tegen zit)maar gelukkig heb ik mijn mobiel nog daar zit ook internet op, alleen ben ik daar niet zo handig mee.

2 opmerkingen:

  1. Dan wordt het nu tijd voor nummer honderd. Ik wacht rustig samen met je af ;) Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I would love to part of your giveaway. Congratulations! Hope you have a wonderful new year.
    Hugs,
    Lainie

    BeantwoordenVerwijderen