** HOME **

02 december 2010

Mijn kerstversiering.



Mijn grote glazen kom, s'zomers voor de waterplantjes nu voor de zilveren ballen.



Ja, zo tussen de verhuizing/renovatie zitten is niet echt iets om je huis te gaan versieren, maar hier en daar staat/hangt wel iets.
Groepjes die gelijk na de kerst in de doos kunnen.



Mijn 2 kerstboomhangers van min 53 jaar oud.
Lekker dik onder de spuitsneeuw en de helicopter mist zijn staartje.

Geen boom dit jaar en geen kerstdiner.

Wil eigenlijk maar 1 ding en dat is snel mijn huis gaan oppimpen en al mijn mooie spullen weer decoreren in huis.
Geduld hebben.....daar zal ik in 2011 mee moeten beginnen.
Februari mag ik lekker de hele dag keutelen hier in huis.
En alle ideetjes uitproberen die ik op jullie blogs heb gezien.
Zie zoveel leuks voorbij gaan...





1 opmerking:

  1. Wat gaaf, al die klassieke kerstbellen en kerstballen en versieringen!

    BeantwoordenVerwijderen