** HOME **

10 december 2010

Jip en Janneke kast


Gekocht voor € 20,00 op marktplaats !! dat is nog eens leuk inkopen.
Loodzware kast met zo'n gezellig rek erboven.
Het was een komode en de eigenares was blij dat ik er weer wat mee ging doen.

Niet echt mijn kleurtje....
Nee, ik ben hem nu aan het afbranden en aan het schuren.
Daaronder komt het mooie hout weer tevoorschijn.

De Jip en Janneke knopjes gaan de vuilnisbak in.
Nu op zoek naar brocante haken.
Ik hou de kast en het rek naturel van kleur, dan komt het creme Maastricht keramiek mooier uit.
Ik heb al zoveel verzameld, wat ook al lang ingepakt staat, dat ik niet meer precies weet wat ik allemaal heb... verrasssingggg.

Ben zo benieuwd naar het resultaat.
De foto's volgen dan in februari...

Nou ik ga weer verder hoor.....mijn pols is weer uitgerust.

9 opmerkingen:

  1. Wat een mazzel zeg, niet e geloven €20.- nou dat gaat een TOP kast worden, dat kan niet aners. Wat kan je dan blij zijn hé. Ben HEEL benieuwd wat voor moois je er van gaat maken, en hoe al je spulletjes erop uit gaan komen. Succes met het opknappen,

    Heerlijk weekend,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou echt een koopje hoor!
    Zal zeker mooi staan met je servies.
    Ben heel benieuwd naar t resultaat!

    Fijn weekend en groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja maarre dat kun je me niet aandoen hoor.
    Hier komt vast en zeker een pronkstukje onder vandaan......en dan zo lang wachten.....???
    Nee hup snel verder.....en dan de foto's ;)
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een mooi prijsje!! Gauw verder schuren en mooie haken zoeken, dan wordt je van het kastje zo vrolijk dat je al die toestanden om je heen vergeet!!

    Fijn weekend,
    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een koopje!1

    Maar dat ga je ons toch niet aandoen???

    Wachten tot februari!! Nee hoor, zolang kun jij zelf ook niet wachten om hem te laten zien!!!Hihihi...trouwens je mooie spullen in dozen laten zitten,das pas zonde! Daar moet je toch zeker van genieten??

    Veel plezier tijdens het schuren en verven!

    Lieve groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou jaaaa zeg....

    Roze kastes met uuhhhhh rekjes en JIP en JANNEKE knopjes voor € 20,- !!??.............NEE die komen wij nooooiiiiiittt tegen, haha....

    Daar word je toch vrolijk van zeg !!!

    even doorschuren nog,SUCCES.

    Groetjes van Dicky Marie


    DE LORELEI BROCANTE.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Buonasera! Brocante...parola magica...ti ringrazio di essere passata da me, il tuo blog è davero splendido!! Un caro saluto, *Maristella*.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oo dat is een gelukje. die wordt straks prachtig ik weet het zeker
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het model is al helemaal geweldig. Dat gaat vast heel mooi worden.
    Succes met verven.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen