** HOME **

06 december 2010

Hulp gevraagd, mijn comp heeft kuren


Tja, elke keer als ik mijn blog opstart.
Of 1 van jullie wil bekijken.

Dan gaat mijn computer als een gek tekeer.
De ventilator dan.....

Heeft iemand enig idee hoe dat komt?
Denk zelf, dat het hele bestand te groot wordt met al die bewerkte foto's.
Dat daardoor mijn computer in de stress raakt.

Ik ben niet zo'n handige trien met de computer.
Misschien weten jullie hier iets op.

Welterusten voor iedereen.
Mijn comp krijgt weer rust nu.

gr Yvonne


Nou bedankt voor jullie hulp!!!
De sneeuw is weg en mijn theepotje nu ook.
Dus overal als je JAVA nodig heb, dan kan het mis gaan.

Moet zeggen dat hij nu rustig is.....

9 opmerkingen:

  1. Het is ok goed mogelijk dat het aan je sneeuw ligt.

    Had ik vorige winter ook, nadat ik hem eraf gehaald had,waren de problemen opgelost!

    Veel succes.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, dat klinkt bekend. Ik had dat een tijdje terug en even later.....mijn harde schijf gecrashed. Ik heb nergens last van als ik je blog open.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kan wel eens aan je sneeuw liggen ......haal het er eens af en probeer het nog eens......liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, ik heb vorig jaar hetzelfde gehad ... ook met sneeuw! Vlokjes weg, pc ok. lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij werd mijn comp ook ontzettend sloom toen ik die sneeuw erop gezet had, dus die heb ik alweer eraf gehaald. Verder weet ik dat hij op alles waar je een link op zet ook sloom wordt, zelfs van je schattige theepotje.
    Mijn vorige computer is stuk gegaan doordat hij te warm werd vanbinnen (78C) dat is toen tijdelijk opgelost door er een ventilator extra in te laten plaatsen koste maar iets van €8.00 dat scheelde al enorm in de herrie die er uit kwam als ik op de computer op probeerde te zoeken. Uiteindelijk bleek mijn moederbord al zovaal schade op te hebben gelopen door de oververhitting dat we een nieuwe gekocht hebben.
    Hoop dat het met jouw PC opgelost is nu de vlokjes wegzijn.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yvonne,

    Ik herken het probleem, enorme herrie de ventilator.
    Regelmatig even flink aan de zijkant van je laptop blazen en het probleem was opgelost, een wolk stof en alles was over.

    Heb je een gewone pc dan eens in de zoveel tijd een even flink doorblazen het werk echt !!

    Groetjes

    Dicky Marie

    De Lorelei Brocante.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is hier boven al een paar keer beschreven maar de boosdoener zijn ZEKER de sneeuwvlokjes. Vorig jaar hadden heel veel mensen ook ik zelf veel problemen, en na het verwijderen van de vlokjes was allles weer in de normale situatie. Zelfs via dat bestandje hebben hackers op een gegeven moment toegang toto je PC. Ook daar hadden verschillende dames vorig jaar last van. Dus desneeuw, [hoe leuk het ook is], verwijderen en nooit meer op je blog zetten! Enne....ik zie dat het er al af is bij je.

    Fijne week,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sneeuwvlokjes.....die heb je niet toch?
    Hmmm en foto's...hier staan er zoveel in en toch doet ie het.........
    Balen zeg, zo'n ding moet het gewoon goed doen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien wel jammer van de sneeuwvlokjes, maar als het zo beter is dan moet je dat ook maar zo laten en dat script niet meer gebruiken.
    Je blog is ook zonder sneeuw en theepotpijltje erg gezellig om te zien.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen