** HOME **

09 december 2010

Geduldig afwachten....



Het gaat mij nu wel een beetje erg tegenstaan.
Het afwachten..... nog 4 weken, dan de ingrijpende renovatie, die 5 weken gaat duren!!
Alles staat zo'n beetje op zijn kop hier.
60 Verhuisdozen zijn al ingepakt.....

Hier en daar een plukje kerstversiering in de kamer, maar de zin in kerst is al verdwenen.
Ik kom maar niet in de stemming.

Wil eigenlijk maar 1 ding!! mijn huis opnieuw inrichten... opruimen verven behangen witten. Ik ben de herrie en het wachten zo beu.



GEDULDIG AFWACHTEN....er zit niets anders op.
Februari kan ik mijn gang weer gaan.

Ik geniet dan maar van jullie KERST creaties, dat maakt weer een hoop goed.
Groetjes allemaal !

6 opmerkingen:

  1. Ohh, dat is vervelend zo voor de feestdagen, kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt.
    Maarrrrrr...als het straks klaar is, kan je natuurlijk volop genieten van al dat nieuws, alle dozen weer uitpakken, en alles een mooi plaatsje geven, en misschien wel met leuke nieuwe spulletjes.
    Even doorbijten, en op alle blogs is inderdaad heel veel moois te zien.
    Lieve groet Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pppfff weet er alles van. wij gaan ook verbouwen in januari of februari...succes met alles...en ik weet dat je best een gezellige kerst zal krijgen
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je veel sneller wilt....
    Ha zou net wat voor mij zijn.....
    Maar we gaan helemaal ZENNN!!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg he al die rommel,gereedschap en stof in je huis. Weet er alles van. Een paar jaar geleden lieten wij een aanbouw plaatsen in nov/dec 1 dag voor de kerstbouwvak werd hij opgeleverd.
    Ik kon alleen nog maar janken dat ik weg wilde met de kerst, zag het toen even niet meer zitten om er toen nog een kerstsfeer in te krijgen.
    Maar alles moet altijd eerst erger voor het beter wordt dus ook bij jouw zal het allemaal goedkomen.
    Doe rustig aan en probeer je niet te ergeren aan dingen die je toch niet kan veranderen.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohhh BAHHH.....

    Dat is nu net even een verkeerde periode van het jaar om je boeltje op de kop te hebben.
    helemaal geen Kerstgevoel tussen de verhuisdozen,mischien moet je er een leuk goudkleurig papier omheen doen, toch nog een beetje SFEER...

    Maar in Februari kun je HELEMAAL....LOS !!!
    lekker zo tegen het voorjaar.

    even doorbijten nog.

    fijn weekend

    Groetjes Dicky Marie

    DE LORELEI BROCANTE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh, dit klinkt wel heel zielig. Ik wens je heel veel sterkte. Vreselijk die bende. Ik zou er niet tegen kunnen, maar wat moet dat moet!

    BeantwoordenVerwijderen