** HOME **

12 december 2010

90 volgers !!


Eindelijk .... het stond een beetje stil bij mij.
Maar nu toch al 90 volgers weer 5 erbij in 1 week tijd.
Weten jullie nog iemand?
Bij 100 natuuuuulijk weer een GIVE AWAY!


Bij mijn vorige Give Away met 50 volgers had ik 3 winnaars "Anne" en "Brocante Prulletje" en nog een winnaar. ene "MOEPS" wat is nu het geval, ik kon haar niet bereiken zag ook geen functie om haar te mailen voor het adres.

Het pakketje lig hier nog steeds geduldig (ingepakt) te wachten.....
Weten jullie misschien hoe ik haar kan bereiken.
Waarschijnlijk geen verslaafde BLOGGER hahaha.

Nou meiden voeg mensen toe stuur ze naar mijn blog toe.....
Dan kan ik weer iets verzinnen voor de 150 volgers...

4 opmerkingen:

  1. ... jammer voor Moeps, want ik geniet nog elke dag van mijn cadeautje! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en zo verrrrr in Griekeland.
    Waar het een stuk beter is dan hier vongens Teletex.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 90 volgers. Er komen er vast nog meer bij. Voordat je het weet zit je aan de 100.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet helaas niet waar ze zit...jammer
    Gefeliciteerd met de 90 volgers, de 100 zullen snel volgen en dan doe ik graag mee.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen