** HOME **

30 november 2010

Weekendje is voorbij...

Ja het was gezellig, zo met z'n alle weg.

Oma ook blij de hele club weer bijelkaar.
Mijn dochter had een taart gemaakt, is een nieuwe hobby van haar.
S'nachts met 7 personen naar een hotel, ook dat was gezellig s'ochtends een lekker ontbijt.
Toen nog een stukje rijden naar Groningen en Drente kastje ophalen.
Die moet nog even opgepimpt worden.FOTO volgt nog.



Zoals je op de foto kunt zien was het lekker winter in het hoge noorden.





As'zaterdag weer naar Belgie, dan wordt Jaydee 2 jaar!!!

Het STOPPEN met roken wil niet echt lukken..... vandaag al 1 op......
Het is en blijft een ramp...

4 opmerkingen:

  1. Een tip om te stoppen met roken? Zoek is iets lekker duurs wat je al jaren wilde, maar nooit voor jezelf gekocht hebt. Steek je dagelijkse rookgeld in een potje, en na een tijdje kan je jezelf een heerlijk geschenk cadeau doen! Ik wens jullie een mooi weekend in België! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer van het roken. goed idee van anne...maar volgens mij hebben jullie het heerlijk gehad. mooie taart hoor
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh volhouden hoor.......al is het voor je kleindochter........om nog heel lang van haar te genieten.....
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Via Ester 'Pierelantijntjes' blog kom ik hier. Ik ben nl. dol op brocante kerstversiering (hahaha op alle brocante om eerlijk te zijn) en scrolde toen maar wat verder. Nu lees ik over je poging om op te houden met roken. Ik begon toen ik 16 was, rookte niet tijdens zwangerschappen maar vond het ook zo moeilijk om definitief op te houden. Uiteindelijk hebben wij ons (bij mij werkte het alleen als mijn man ook zou stoppen) laten laseren. Bij Prostop in Schiedam. Nu heb ik eerlijk gezegd wel mijn twijfels of het laseren nu echt helpt. Het was zo duur ongeveer 150 euro dat voor mij gold dat ik het dood en dood zonde vond om gelijk weer te gaan roken en zo 150 euro in het water te gooien. Maar wat ik er wel van meekreeg: niet roken is een gemoedstoestand, een state of mind. Je moet niet denken; ik mag niet meer roken, je moet ervan overtuigd zijn dat je er klaar mee bent, dus: ik hoef niet meer te roken, ik wil niet meer roken. Verder moest je je een tijdje van alle prikkelende stoffen onthouden; geen koffie, geen chocolade, geen pepermunt, geen sambal. Wel veel water en eco kruidenthee, zoethout en laurierdropjes. Ik vond het een hele opgave, maar ik wilde er zo graag klaar mee zijn. Toch heb je al heel snel niet meer zo'n behoefte aan een sigaret en binnen een half jaar vind je het gewoon smerig als er iemand rookt. Ook zie je dan dat het je toch wel een hele boel stress scheelt. Nu helemaal. Toen wij nog rookten mocht dat nog op veel plaatsen, nu haast nergens meer. Je maakt het jezelf uiteindelijk veel gemakkelijker, veel minder stress, al is dat aanvankelijk moeilijk te geloven. O ja, ik moet er ook nog bijzeggen dat ik in mijn omgeving, nadat ik gestopt was, niemand had die mij nog 1 sigaretje kon geven. Misschien dat jou dat ook zou helpen. Omdat ik zelf zo blij ben dat het stoppen uiteindelijk gelukt is, wil ik graag mijn tips met je delen. Ik wens je heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen