november 06, 2010

Nieuwe Brocante Vondsten...

Ja heerlijk...op zoek naar BROCANTE geweest vandaag, samen met mijn eega die zoekt net zo hard mee, en als hij wat ziet roept hij mij erbij!
Nou we zijn geslaagd...kijk maar eens!



Leuk he? die SAKS koffie thee suiker potten.
Of die dekschaal van P. Ragout van Sphinx.



De sauskom van Hutschenreuter.



De vleeswarenschaaltjes ook van P. Ragout.



Dan nog de oude emaille melkbus.
Helaas wel een gaatje in de bodem.



Ze staan nu op mijn site en zijn dus TE KOOP.

http://barnysbrocante.come2me.nl/

Waarom? Omdat ik een chronisch gebrek aan ruimte heb......
Ik zou zo graag alllllllles willen houden.
Elke week je spullen veranderen, ander kleurtje andere stijl...
TJA, dan zal ik toch moeten verhuizen naar een kasteel ofzo en dat zit er niet in.

Nee we moeten weer plaats maken voor ander leuk spul.


````````````````````````````````````````````````

1 opmerking:

Bonjade zei

Wat een heerlijke vondsten...en ze passen allemaal nog prima bijelkaar ook ;)
Toeval....?
Fijne week
Liefs