** HOME **

29 oktober 2010

Witte zilveren kerst...





Ja, dit jaar wil ik een witte-zilveren kerst.
Dus alle bonte ballen gaan de deur uit.

Nou had ik de laatste 2 kerstfeesten een DELFT BLAUWE kerst.
Dus ook deze gaan de deur uit. het zijn er 23 !!


VERKOCHT


VERKOCHT


Het komt allemaal door jullie !! hahaha.
Al die wit zilver en grijze tinten, is toch wel heel mooi om te zien op jullie blogjes.

Vanmiddag heb ik ze uitgezocht, leuke groepjes van gemaakt.


VERKOCHT


VERKOCHT




Ze staan nu op Marktplaats en op mijn site. http://barnysbrocante.come2me.nl/1229560/Kerst-en-feestdagen Mocht er iemand zijn die op de bonte tour wil....mail me maar.

* * * * *

2 Hele oudjes heb ik bewaard(zo'n 53 jaar oud) Jetjeeee!! ben ik al zooooo oud ?
Een klokje en een helicopter.

6 opmerkingen:

  1. ik heb er zo'n zin in in de kerst en je keuze is mooi wit met zilver, ja we gaan de gezellige feest dagen weer tegemoed, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik nooit kan kiezen heb ik altijd een gekleurde ballen boom.
    Voor mij is kerst is nog zo ver weg......

    gezellig weekend
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk en die laatste twee die je noemde hadden nou net mijn onverdeelde aandacht.
    Die spaar ik nu juist.....chips...helaas.;)
    Je boom wordt vast prachtig dit jaar.
    fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi,
    Oh heerlijk...al geniet ik volop van de herfst, ik heb ook al kerst-voorpret!
    Ooit had ik allemaal blauwe kerstspulletjes ieuw!
    Nu al een aantal jaren heel naturel, past bij ons ;-)
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Delft Blauwe Kerst is wel HEEL apart zeg, daar zal zeker animo voor zijn denk ik. Maar wat je dit jaar gaat doen is erg mooi hoor. En ook handig want als je bij al dat wit een anntal eventueel in kleur doet dan heb je toch een kleuraccent en blijven alle witte exemplaren de basis. We zullen t.z.t je witte boom vast wel te zien krijgen denk ik.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi na jaren sparen heb ik eindelijk mijn hele boom vol met antieke zilveren ballen! Ik ben er helemaal weg van. Ik heb nog nooit een gekleurde boom gehad. Komt van thuis daar ook altijd zilveren ballen.
    voor mij dus geen kleurtjes
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen