** HOME **

22 oktober 2010

Mijn webwinkel gaat open !!

Barnys Brocante *Curiosa Antiek en Decoratie*

http://barnysbrocante.come2me.nl/





Ja!!! ik kan niet meer wachten.
De bedoeling was 1 november.
Het is nog niet helemaal klaar.
Er staan nu al 500 artikelen op.
ERGGGG he..die verzameltic. Ik heb nog veel meer, maar ook weer druk met andere zaken hier in huis. Het klussen bv.

De site werk ik dan avonds bij.
Er zijn natuurlijk nog wat typefoutjes hahaha. Mijn typevaardigheid is niet al te best en de foto's zijn ook niet optimaal.

Dus als jullie even een half uurtje tijd hebben, kom dan eens snuffelen op mijn site.
En berichtjes in mijn gastenboek, daar ben ik dol op!
Linken zou natuurlijk ook heel leuk zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties..... ook voor advies en ideetjes sta ik open.




9 opmerkingen:

  1. Ik ga gelijk even een kijkje nemen......leuk !! fijn weekend liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Na zisei" ... dat je webwinkeltje een lang en rijk leven beschoren is. Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél veel succes met de webwinkel en natuurlijk ook héél véél plezier!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O leuk, gefeliciteerd hoor. Ik kom snel eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhh gaaf meid je eigen webwinkel ik ga er zeker eens uitgebreid op neuzen heeeeeel veel plezier met je webwinkel succes, liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat leuk, ik ga later eens alles bekijken.
    veel succes met je winkel.
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte!!!
    Laat de kurken maar knallen hier moet op getoast worden....
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen