** HOME **

04 oktober 2010

Beetje druk met alles...

Ja nog steeds druk bezig met van alles en nog wat.

Ook met een webwinkel maken met heel veel brocante en leuke spulletjes.
Maar eerst alles prijzen fotograveren inpakken en... hoe heet zoiets nou....?
Alles registreren in een logboek hahaha, kom er gewoon even niet op.

Als dat gedaan is, dan de webwinkel inrichten.
Met zo,n 500 verschillende artikelen (tzt)
Dat is het leukste werk.
Ik ben verslaafd aan websites maken!!!
Hoop dat het volgende week de lucht in kan gaan.
Tja, een site verander je toch elke week met nieuwe/2e hands spulletjes.
En je mag 1 x raden hoe de winkel gaat heten...

Eerst was mijn bedoeling om de brocante webwinkel te koppelen met www.minidreams.nl
Poppenhuisartikelen en brocante, maar wil het toch liever gescheiden houden.
Het 1 heeft toch niets met het andere te maken.

Maar af en toe even geen computerwerk, dan lekker borduren.
Ik heb een mooi pakket ontvangen van mijn moeder.
Dit is het voorbeeld plaatje.

6 opmerkingen:

  1. Mooi borduurpakket. En leuk een webwinkel. Ze rijzen als paddestoelen uit de grond, volgens mij. Succes alvast met de verkoop.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pff daar heb ik dus geen geduld voor hoor dat borduren
    ben heel benieuwd naar je webwinkel
    succes!!
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhh Von ik ben zoooo benieuwd en niet vergeten af een toe even een heerlijk steekje te zetten he;-))
    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben benieuwd naar de webwinkel Yvonne, en wat een borduurwerk, daar ben je wel eventjes mee zoet of niet ??
    vind em wel erg mooi !!!
    groetjes en succes
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat ben je toch heerlijk bezig en creatief.
    Je bedoelde vast inboeken of niet....?
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je borduurwerk!

    Ik ben benieuwd naar je webwinkel!

    Ik kan heel goed geloven dat het een heleboel werk is!!Zoveel artikelen!

    Heel veel succes!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen