** HOME **

24 september 2010

Nog steeds druk... met wat ????



Tja, nog steeds druk met van alles en nog wat.

Ik ben gezellig 5 dagen bij mijn moeder geweest ...lekker rustig in een leuk stadje (dorpje in mijn oog, hahaha) te Goor in Overijssel.
Lekker laten verwennen (niks doen dus)



Toen 2 dagen de Belgjes als loge' hier....
Ook weer ff druk....
Nu in alle rust ff alle berichtjes lezen op het blog.
Ik wil natuurlijk wel bijblijven..

Maar ik snak naar het einde van de renovatie.
Tja,volop herrie hier om 7 uur sóchtends al.
Nog even een paar maanden geduld, dan zijn wij aan de beurt.
Daarna een metamorfose in ons interieur.
Dan heel veel foto's ELKE DAG!
Heel veel ideéen heb ik al.

3 opmerkingen:

  1. Ben ben benieuwd hoe het gaat worden straks allemaal.......geniet van je weekend.......liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou we wachten af hoor. wordt vast prachtig
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Probeer maar lekker kalm aan te doen. We horen vast weer meer van je.
    Fijne week.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen