** HOME **

12 september 2010

Even niets te melden...



Het is stil op mijn blog...
Waarom? nou alles staat hier een beetje op zijn kop.
De renovatie op komst.
Meubelen veranderen van kleur.
Al mijn (verkoop)spullen zijn ingepakt.



Bezig met een nieuwe webwinkel.
Combinatie van Poppenhuisartikelen en Brocante snuisterijen.

Kortom heel veel te doen.......
Dus het blijft even bij kijken op andere blogs.
ALTIJD leuk om te doen lekker bij een ander in huis kijken.


Na januari... ben ik weer volop bezig en komt alles opnieuw op de foto.

9 opmerkingen:

  1. Ik wacht rustig af hoor.....
    Maar gelukkig heel veel leuks voor je in het vooruitzicht.....
    Succes met alles.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke combinatie. Ik kom een leven tekort om alles te doen wat ik wil.
    Denk aan jezelf en liefs

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Yvonne.
    Heel veel succes met je renovatie.
    Ook ik kom tijd te kort om alles bij te houden.
    Gelukkig hebben we allemaal begrip voor elkaar en herkennen we de "drukte" die we hebben.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke drukke periode, deze veranderingen!
    Wacht geduldig af op het resultaat hoor?!

    Soms moet je even ruimte maken voor belangrijkere dingen. Het is ook erg tijdrovend om dit ook nog allemaal bij te houden.Het geeft jezelf op deze manier wat rust.

    Succes!

    Lieve groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes met de renovatie en 't komt allemaal best goed, zo te lezen.
    Nieuwe ronde nieuwe kansen voor jou.

    Veel plezier.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja ... niks te melden.
    Was toch weer een heel verhaal....

    Kan gewoon even niks leuks laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. succes met alles!! en tot snel
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet er maar lekker van hoor, maar ik mis je wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe is 't met de verbouwing Yvonne?
    Bedankt nog voor je reaktie op mijn 'My Pastels'blog. Je hebt inderdaad geen water nodig bij het schilderen met pastelkrijt. Ik wil je een tip geven wat betreft pastelpotloden; gebruik ze alleen als je een heel klein detail moet aanbrengen, bv.wit stipje in een oog of heel subtiel lijntje ergens langs. Voor het hele object zou ik de echte 'rembrandt'krijtjes gebruiken. Die zijn heel fijn en heel goed uit te poetsen zodat je schilderij poederachtig wordt.

    Succes met alles.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen