** HOME **

28 augustus 2010

Nieuwe spulletjes ingekocht.

Vandaag weer even bij de groothandel geweest.
Wat leuke spulletjes gekocht voor op mijn brocante markt zaterdag.

Wat een leuk spul verkopen ze toch in zo'n GIGA grote zaak.
Maar ik kon mij inhouden met inkopen doen.
Tja, weinig opslagruimte, dus ga volgende maand nog maar eens terug....

De bedoeling is om 1 januari van start te gaan met een echte grote webwinkel
in brocante en trandy woondecoratie.
Maar weer een nieuwe webwinkel maken, kost weer veel tijd en voorbereiding.

Hier al iets van mijn nieuwe aanwinsten!!
Interesse? mail mij dan even.


Schattig Frans wand/kijkkastje. Maat is 38x28x8 cm €12,00





Groot metalen dienblad met olijfdecor in relief.
Zacht geel met een dun groen randje.Maat is 40x6cm €11,50





Stoere bestekbakjes in 2 kleuren van sloophout.35x28x7 cm €13,50





RATTAN hart 25x25 cm met wit lint €8,00
En dubbel hart 40x40 met donker rood geruiten lint € 16.50






DE GROTE IS VERKOCHT

3 opmerkingen:

  1. heej Yvonne,

    ohhh en jij hebt je kunnen inhouden in zo'n waar snoepparadijs knap hoor, je hebt mooie dingen gevonden lijkt mij enig om op zo'n markt te staan, liefs Irma en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk neuzen bij de groothandel, het is een feestje, ik weet het.
    Ben wel eens bij Tika in Aalsmeer geweest en heb daar heerlijk lopen kopen.

    groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige spulletjes heb je gekocht..
    Leuk hoor dat je deze op een markt gaat verkopen...

    Heel veel succes,
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen