augustus 21, 2010

4 September Brocante/Antiekmarkt in Vlaardingen





Jaja, BARNYS BROCANTE krijgt al naam in Vlaardingen.
Ben net benadert door de winkeliersvereniging van Vlaardingen, met de vraag of ik ook mee wil doen met de Brocante/ Antiek markt.
Op de oude Hoogstraat van Vlaardingen.

Ja een echte mooie markt is natuurlijk wel een uitdaging.
Normaal ga ik wel op de kofferbakverkoop staan, om wat spul op te ruimen..
Ik noem het de eurotjesmarkt met veel gesjouw en weinig omzet.
Maar ik vind het gezellig en je zit lekker buiten.

Maar nu een aangekleden marktkraam met mooi spul!!
Ik heb er zin in!!


Gelukkig nog even 2 weken de tijd.
Veel maken en organiseren natuurlijk.
Dat weten jullie als de beste, als ik die fairs van jullie zie op de blogs.

Ik hoop dat het een geslaagde dag wordt.
Met veel voldoening....



4 September dus. komen jullie ook ??

8 opmerkingen:

@nne zei

Wat leuk ... eens wat anders dan een kofferbakverkoop! Ik zou graag langskomen ... maar voorlopig is het iets te ver. Succes, @nne

De Ruijsbroekjes zei

Nou wat leuk dat ze je weten te vinden ! Ik wens je alvast weer veel voorpret en mooi weer !!

La Maison zei

SPANNEND!!!

groet
Hermine

Kom Achterom zei

Wow dat is super zeg!! ik wens je heel veel plezier en tja als beroemdheid van Vlaardingen kan dat toch niet mis gaan!!!
fijne zondag
Yolanda

Josephine zei

Dat is super leuk zeg, even heel iets anders dan een kofferbak verkoop, die overigens ook heel geslaagd zijn hoor. Maar hier kan je gewoon wat duurdere spullen neerzetten en zodoende meer omzet halen, geweldig hoor, in ieder geval veel SUCCES gewenst!!!

Lieve groet, Josephine

Bizzy @ home zei

Helaas iets te ver vanuit Drachten. Veel succes toegewenst alvast.
Bedankt voor je felicitaties op mijn blog!
Lieve groet, Renny

basiclabelSweden zei

Helaas voor mij iets te ver haha... maar wel spannend.

liefs Marion

Anoniem zei

Intussen schiet het al op,je zult wel druk zijn.
Het lijkt mij heel erg leuk,jammer dat het zo ver weg is.Anders kwam ik zeker een kijkje bij je nemen!!

Ik wens je heel veel succes met de verkoop!!!

Groetjes Thea