** HOME **

26 juli 2010

QUILT stofjes




Ja meiden hier een voorproefje.
ALLEMAAL restjes orginele quiltstofjes.
Leuk voor je poppenhuis bv,
Dit partijtje is dus te koop via MARKTPLAATS
Hier is de link: http://link.marktplaats.nl/363754864
Bij interesse?.... wees er dan snel bij.
Ruim 500 gram!!

Ik heb ook nog heel veel grote lapjes, maar nog even netjes op de foto zetten en mooi verpakken.
Deze komen ook op de site van Minidreams te staan.
Even veel werk, maar leuk om te doen.
En zo kan mijn webwinkel Minidreams weer groeien naar
ruim 4000 artikelen

7 opmerkingen:

  1. ohhhh wat een schattige stofjes ik zou zo graag willen dat ik handig was, een heerlijke nieuwe blogweek liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een heerlijk pakje werd er net door de post bezorgd. zooo lief, bedankt! het zonlicht is nu even te scherp voor foto's, nog even wachten en dan gaat alles in beeld ... en op de blog. Dikke kus! @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zeg hier kun je heel veel leuks mee doen.
    Wordt vast iemand heel blij mee.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ga over enkele ogenblikjes maar even kijken op mijn blog. mag het ook een glaasje rosé zijn? die staat koud en past beter bij de kleurtjes van je blog! Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht van een verzameling quiltstofjes..helaas heb ik twee linkerhanden achter de naaimachine...best leuk een plaid van deze stofjes.
    Hopelijk kan je er iemand blij mee maken.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey wat jammer van die regen in de hoek zeg ! Ik moet zeggen dat wij gelukkig voor de erge bui net weer thuis waren..maar inderdaad een goed plan om markten gewoon te gaan bezoeken hoor..ik heb er m'n hobby van gemaakt ;-)

    Mooi lapjes, wel een boel uitzoekwerk voor je denk ik he..sjonge..succes met je verkoop !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, heb je nog meer stofjes.voor poppenhuis.

    Groetjes lucia

    BeantwoordenVerwijderen