** HOME **

29 juli 2010

2 Dikke boeken van Beatrijs uit 1956 / 1957

Hier weer een voorproefje van mijn geklungel met een fotoprogramma.
Photo Scape is het nu geworden.

Leuk hoor, maar best moeilijk.




Ik vind deze boeken zo leukkkkk.
Ook omdat het mijn geboortejaar is.
Ben ik al zooo oud....?
Beatrijs is de voorloper van de Libelle en de Margriet.
Ook heb ik hele oude Libelles liggen en zeer oude modebladen uit Frankrijk.





Deze 2 boeken kreeg ik kado, we hebben via Marktplaats een giga grote boekenkast gekocht en kregen veel boeken erbij, anders gingen ze naar de krijngloop toe.
Nou daar was Von als de kippen bij natuurlijk!
Ook veel hondenboeken zaten erbij oa, die van Martin Gaus.
De boekenkast wordt nu opgeknapt schuren lakken.
Dan lekker vullen met mijn mooie spulletjes en natuurlijk met boeken.



Zal regelmatig wat tonen op mijn blog uit deze boeken.
De plaatjes zijn zo leuk!

3 opmerkingen:

  1. oooh de buitenkant is mooi hoor maar ik ben zo nieuwsgierig naar de binnenkant!!! hihi
    fijne dag en schilder ze
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik wacht ook met smart op de mooie plaatjes....;)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Yvonne
    ook nog even op je blog gekeken
    ja, die boeken leuk hoor,
    daar staat nog vanalles in
    van toen we heeeeeel klein waren,
    Je kunt er ook leuk mee decoreren
    groetjes Manja

    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen