** HOME **

21 juni 2010

Give Away ! Barnys Brocante Blog





Ja Ja, eindelijk ik heb 50 volgers.:


Leuk dat jullie mij volgen.
Zoals belooft 3 x een Give Away!

Verzendkosten vind ik zonde geld, dus 3 pakketjes als brievenbuspost.
Wat moet je er voor doen?....Plaatst de bovenste foto op je blog en voeg bij dit berichtje een reactie toe dat je mee wilt doen.

Wat is er te winnen:
Mooie nieuwe zakdoekjes
Advocaat lepeltjes
Suiker en theeschepje
3 Glazen onderzetters
Porseleinen taartschep
2 Theelepels met emaille plaatje
Kristallen ringenbakje
PIM EN MIEN oude leesboekjes

Zoals jullie misschien weten heb ik 1 kleindochter Jaydee.
Ik wil van jullie weten .... wanneer is zij geboren en waar....??


Degene die het hebben geraden... dat kunnen er veel zijn... die worden dan weer uitgeloot... Jaydee zal dan ook de trekking doen op 13 juli. Dan is Jaydee even hier uit Belgie.

Succes ! Ben heel benieuwd wie er allemaal mee gaan doen.
Natuurlijk mag iedereen meedoen.

6 opmerkingen:

  1. Ik ben de eerste die me meldt voor je give away. Grappig is dat.
    De foto heb ik op mijn blog gezet.
    En je kleindochter is vast 13 juni jarig en is in Vlaardingen geboren.
    Hoop dat ik ook snel 50 volgers heb, zodat ik ook een give away weg kan doen.
    Fijne dag gewenst.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die lieverd van jullie is op vier december 2008 geboren! nu gauw de foto bij mij plaatsen en dan maar gaan duimen, want ik vind je give-away erg leuk! groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away........4 december ??..ik plaats je morgen even op mijn blog moet weg nu.....fijne avond liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief gebaar.......Hm...geboren in België denk ik....en de datum......2 juli?
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe graag mee. ik weet echt niet een van je vragen. sorry...
    ik gok op 13 juli omdat ze dan hier is en ik denk dat ze in belgie is geboren
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HAHA.... tot nu toe heeft 1 het goed....

    BeantwoordenVerwijderen