juni 22, 2010

Barny even mooi poseren voor de foto





Wat een mooie stoere rakker he ?
Nu 8 maanden oud al weer.
Lief is hij, maar ook vreselijk druk....
En niets is veilig voor hem.
De plantjes vind hij heel aantrekkelijk om te slopen (wat dus regelmatig gebeurd).
De lege dozen voor mijn pakketjes zijn ook zo leuk om op te knagen.
Schoenen wasgoed vuilniszakjes.... Tja, je raadt het al....

Het hoort er allemaal bij en het gaat vanzelf over ..
(zeggen ze)


**EN HEBBEN JULLIE MIJN GIVE AWAY GEZIEN??**

3 opmerkingen:

It's me zei

Wat een lieffie.................en nu naar bed!!! hahahhah!! fijne dag morgen...liefs Ria..

@nne zei

Je ziet het aan zijn kopje ... "waar kan ik nu nog even op knabbelen"! Wij hebben tot nu toe geluk gehad met onze honden. Buiten het snoer van het strijkijzer is er niets gesneuveld. Met vriendelijke groeten, @nne

Irma zei

ohhhhh wat een schat ik weet er alles van onze labrador was er ook zo 1 maar daarna hebben we 13 jaar van hem genoten en mis hem nog elke dag.
wat een stoere kop die Barny.

lieve groetjes Irma