** HOME **

22 mei 2010

Lekker ideetjes opdoen.



Ik heb vandaag lekker zitten bladeren in al mijn oude Ariadnes en VT wonen gidsen.
Ze zijn wel heel oud, maar met een beetje fantasie en een andere kleur verf is het niet veel veranderd door de jaren heen.


Januari wordt ons huis TOTAAL gerenoveerd, dus wordt alles ook veranderd hier, mijn keuken vooral....we moeten dan ook een maand in een wisselwonig.

We hebben de kleur kastjes en de tegels uigezocht ( het word dus vanilie met roomwit en de badkamer toilet zwart roomwit) de keuken ga ik combineren met creme keramiek en porselein en mint emaille.

DAT WORD DUS WINKELEN BIJ DILLE & CAMILLE


Dus ik was lekker aan het snuffelen in de gidsen.
Zo ben ik vandaag de dag doorgekomen met een lekker zonnetje en bovendien een kleurtje gekregen.

Ik wens iedereen nog fijne pinksterdag !!

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk he zo'n dagje....en ik maar werken,.....twas heerlijk druk ....echt top !! ben altijd blij met mijn klanten op zo'n dag !!

    Hele fijne dagen geniet !!! liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk ook nog regelmatig in m'n oude Ariadnes etc. Veel succes met de verbouwingen! Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker he om van tijd tot tijd weer door te bladen die oude tijdschriften.. Heb hier ook een hele kast vol. Soms denk ik doe ze weg. Maar neeeee.....
    Groetjes en nog fijne dagen, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk is dat even lekker bladeren. ik krijg nog wel eens wat bladen van mijn zus en koop alleen de JDL. jij ook hele fijne dagen
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heej meis wat een leuke tijd ga je te gemoed allemaal mooie spullen uitzoeken ....zucht ...dille en kamille zoooooo leuk!!
    wat heb je moois uitgezocht voor de tegels en keuken en ohhh noem maar op dat is even een verwennerij en dan inspitatie opdoen in oude tijdschriften, dat zijn trouwens de leukste vind ik:-))
    ik geniet met je mee en houd ons op de hoogte van de renovatie,

    lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen