** HOME **

18 april 2010

Zondag, Fair Binnemaas geweest


Het was leuk en gezellig gedaan.
Wegens aanrader van een vriendin ben ik geweest.

Het was druk en lekker weer, ZE HEBBEN HET GETROFFEN!
Het meeste was nieuw wat er te koop was en er waren natuurlijk lekkere hapjes en drankjes te krijgen.

Deed mij denken aan een Engelse sfeertje....

De entree vond ik natuurlijk weer veeeeeels te duur. 10 eurotjes voor 1 pers en dan heb je nog niks....
Maar ja, die mooie witte feesttenten moeten ook betaald worden.....
Ik hoop voor de meiden die er stonden met mooie kraampjes en leuk ingericht, dat ze lekker hebben verkocht!
Ik weet uit ervaring dat het heel veel energie kost, dat organiseren van zo'n dagje verkoop.

4 opmerkingen:

  1. Was een een poosje niet op je blog geweest dus heb ik even bijgelezen. Leuk dat oude serviesje,
    heb ik ook nog nooit gezien. En die fair leek me énig, maar ja een beetje te ver en met dit mooie weer in de auto stappen trekt me ook niet zo.
    Dus ik geniet maar van je mooie foto's.
    Groetjes

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde ook zo graag.
    Maar is er niet van gekomen.
    Mijn vriendin stond er met sieraden en mooi engels antiek. Volgend jaar ga ik echt. Heerlijk dat ik dankzij jou foto's er toch even was. Lieve groet Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zaterdag geweest. Het was inderdaad heel erg leuk,maar ja, die entree he. Een cappuchino koste ook 2,50. Dat vind ik eigenlijk te gek voor woorden maar als je trek hebt in een bakkie tja, dan koop je het toch.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er inderdaad heel gezellig uit!

    Een fijne nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen