** HOME **

28 april 2010

Mijn bijdragen aan koninginnedag



Te koop

Het is niet mijn kleur dat oranje. maar op 30 april tja, dan hoort er veel oranje te zijn, dan wil ik natuurlijk ook wel zo'n oranje gebakje eten.
Als kind vond ik koninginnedag altijd heel spannend. Petje op, bal aan een elastiekje en een toeter niet te vergeten, daar zorgde mijn oma wel voor. Nu wordt het nog steeds gevierd met veel muziek soms met wat narigheid en de trouwe kijkers zitten voor de buis.
De grote en kleine gemeentes zijn druk met feest vieren.

En ik ga heeeel vroeg op pad naar de VRIJMARKT !! Kijken wat ik voor leuks op de kop kan tikken.

Lang leve ORANJE dag!!!

1 opmerking:

  1. Koninginnedag blijft altijd leuk, ik ga dit jaar niets bijzonders doen, of het weer moet het wel toelaten. Ga naar mijn bootje voor het eerst dit jaar.
    Leuke koninginnepost dit.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen