** HOME **

30 april 2010

Aanwinsten vrijmarkt!



Tja, de dag begon met veel regen.
Toch maar neuzen langs de kraampjes.
Veel was niet te zien, alles onder het plastiek natuurlijk.
Vond het ook best wel koud.

Nu is het 13.00 en de zon komt gelukkig door.
Ik ben weer lekker thuis en tevreden met mijn aankoopjes.
Zie hier de foto's..... niet mooi is even snel met mijn mobiel gedaan.

De kaasstolp hou ik zelf het mandje met de flesjes ook.
De rest... het Fries kerfsneede theestel en de oude emaille bussen de blauwe kan en het Engels suikeremmertje, dat gaat in de verkoop.

Tot slot! Het oranje gebak is nu ook op.
Ik ben benieuwd wat jullie hebben gevonden.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige aankopen heb je gedaan, toch leuk,zo die vrijmarkten. Geniet nog verder van de vrije dag en het zonnetje dat er hier en daar toch voorzichtig doorkomt,
    lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig hoor!! wat een mooie spullen !!

    Fijne avond ! groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOh maar ik blijf even hangen bij de tompoes hoor, het water loopt me in mijn mond!


    liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het oranje gebakje ziet er wel heel erg aantrekkelijk uit. Leuke dingen heb je allemaal gevonden, en je mobieltje maakt prima foto's hoor.

    Een heerlijk weekend Yvonne,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van het weer, maar je hebt wel leuke dingen gescoord hoor. Ik heb ook een oranje tompouce op. Heerlijk!
    Bij ons hebben ze helaas geen vrijmarkt. Maar morgen is er een mini fair. Ook leuk.
    Fijn weekend verder,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heej Yvonne,

    ohhhhhh meid wat zijn wij toch een brocante mutsen en we zijn er zo dol op!!!!je aankopen WAUW vind ze maar je moet er oog voor hebben, de kaasstolp zucht.....zo mooi, prachtige spullen.

    lieve groet Irma en een heerlijk weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het is een soort gezonde ziekte he.

    Kijken kopen verzamelen.
    En dan verzinnen .... waar laten we het nu ?????????

    Nou alles krijgt een plekje of in huis op marktplaats OFFFFF de kofferbakverkoop in HOEK VAN HOLLAND, daar sta s'zomers - elke laatste zondag van de maand -
    met mijn "restandverzameling"....

    BeantwoordenVerwijderen