** HOME **

22 maart 2010

Emaille op maandag !


Jaaa, daar is er weer ÉÉN!
Hij is verkocht !!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blauwe pan...en wat er onder staat! Nog nooit gezien!
    Leuk dat je ook mee doet aan emaille op maandag, hoe meer hoe beter (ben dol op emaille!) ik vind het een geweldig plan van Irma :)

    Fijne dag, geniet van 't heerlijke weer!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Ja, dat EDY wat eronder staat.
    Het zijn testpannetjes.
    Waarschijnlijk om de kwaliteit te testen van het emaille.
    Het is maar een heeel klein pannetje.
    Ook daar zijn weer verzamelaars voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Yvonne
    Wat een aparte emaille pan. Leuk om te zien en leuk om te weten dat er in Dieren een emaille fabriek zat.Ik woon daar in de buurt maar wist het niet.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke bijdrage aan Blauwe Maandag, maar jij hebt het over Emaille Maandag. Nou, ja twee vliegen in een klap.
    Fijne dag nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heej Yvonne,

    Deze is zoooo leuk wat een mooie foto heb je ervan gemaakt wat een heerlijke kleur blauw, en het witte dekseltje en de tekst onderop het is een heel mooi stuk emaille.

    Veel liefs Irma en een gezellige nieuwe blogweek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik heb er 2 in het lichtgroen.

    groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was nog even m'n emaille-rondje aan het afmaken. Ook alweer zo'n mooie. Nooit eerder gezien.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yvonne, wil ik net aan je doorgeven dat je ook mee kunt doen zonder de Give Away op je blog te plaatsen, zie ik hem hier al staan :-)
    Leuk, dankjewel!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is ook een mooie foto !
    Siert mijn blog weer.

    BeantwoordenVerwijderen