** HOME **

01 maart 2010

Deel van mijn verzameling. terugblikje



Haha, Leuk om dit berichtje even terug te zien.( 1 maart 2010 )
Moet er zelf wel om lachen.
Wat heb ik toch veel!! echt niet normaal en dit is nog maar een deeltje.

Ja, je heb niet voor niets 60 dozen ingepakt staan....pufff
Div dingetjes zijn al weer verkocht, maar koop meer in dan verkopen hahaha.
Vind alles even leuk en kan het dan niet laten staan.

Een uit de hand gelopen verzamelings TIC
Ik moet eens in therapie vinden jullie ook niet ?

Achhhh ik zie het maar als investering voor de oude dag.
Het eet geen brood en een hobby mag wat kosten.

Fijne zondag allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Daar heb ik eens even rustig naar gekeken en dat ziet er echt heel leuk uit.
    Wat is het toch leuk om te rommelen met een collage.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via,via kom ik op je blog leuk hoor!Nu ga ik snel eens in je webwinkel kijken.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen