** HOME **

11 februari 2010

Hier is Barny !















Hier is Barny!

Een lief klein dondertje.
We hebben hem nu 3 weken.
Sneeuw vind hij reuze leuk !
Alleen zijn mini pootjes kunnen er niet zo goed tegen.
Al gauw gaat hij piepen, omdat hij kramp in zijn pootjes krijgt.
Dus wordt hij weer snel naar binnen gedragen door het baasje.

Het is geen beste tijd nu om een puppy zindelijk te maken.
Het is ook zoooo koud en we moeten wel om het uur naar buiten.
Wat zal ik blij zijn als de lente komt.
Ook spelen buiten gaat niet echt.
De bal verdwijnt in de sneeuw en na het dooien loop je weer te glibberen.
Wat mij betreft: HET IS MOOI GEWEEST ZO !

4 opmerkingen:

  1. Proficiat Von!!! Een zeer goed begin als je het mij vraagt. En ik ben verliefd op Barny. Zo'n schatje!! Mijn hondje kan ik niet goed tegen de sneeuw aan zijn pootjes. Maar hij vindt het wel reuzeleuk om erin te spelen. Nog veel succes met je blog en je websites, Von!
    Liefs, Ien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, Ben verslaafd !
    Nu mooie foto's maken .
    Dank voor je berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geef Barny maar een dikke knuffel van me!

    Liefs,
    Ien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lieve Von,

    Wat een schatje eerlijk waar
    De nostalgische keuken is ook
    een plaatje
    Je blog ziet er heel sfeervol uit
    Echt super mooi hoor
    Knap gedaan!!!!

    Veel liefs leentje

    BeantwoordenVerwijderen