februari 14, 2010

Mijn eerste miniatuur knutsel




















Door mijn webwinkel"MINIDREAMS" met poppenhuisartikelen en de vele leuke reacties van mijn klantjes, die heel gedreven zijn in dit minigeknutsel ben ik nu ook in de verleiding gekomen om wat leuks te maken.
Een poppenhuis leek mij wat te groot, daar moet je ook een mooie plek voor hebben.
En om er handigheid in te krijgen moet je eerst klein beginnen, daarom heb ik gekozen voor deze oude naaimachinekoffer.

Moet wel even van mezelf zeggen, dat het leuk gelukt is!
De lichtjes branden nu elke avond en ik raak er nog niet op uitgekeken.
Als ik weer even tijd heb, ga ik aan de volgende klus beginnen.
Thema is dan een oud vissershuis in een boot maken.
Ideetjes zijn er al, nu nog uitvoeren.

1 opmerking:

leentje zei

Ha die Von,

Vindt hem zo ontzettend mooi
Dat heb je super mooi gedaan
Knap werk

Liefs leentje